Z A T Y F I E Y

hati kebas cuma :) ...

Website: FacebookTwitterTumblr

you are the one and no one can ever replaced it
Sunday, February 5, 2012 | 8:25 PM | 0 comments
Hello and assalamualaikum ,

dear Naela ,

sorry for what i`ve done to you . can you forgive me ? i miss you . but macam mana dengan you ? all our memories , kegembiraan and your punya kesunyian . your tear , smile , cry , laugh . plaese come back . i miss you alot as i`ve said its not over . for me "past is past ". if you`re dissapointed , sorry doo :( . i`ve change because of you . thank you . sekarang aku sensorang jee . now i`m alone because there no person who name naeilah beside me . kalau aku dah takde . apa yang kau akan buat . come after ? or just pretend not affected . i love you after you love me . if you love me lah . HAHAHAHA , ingat lagii , the time that you teach me addmath . and ingat lagii when you chat with me via facebook , yang you nak duduk beside me ? still ingat ? . and a lots of thanks sebab you dah kenalkan and defends

me dari tejebak dengan benda yang bukan" . thank you . you know what , i miss the moment that you and me did together . i miss you when you kejutkan me masa cikgu tengah mengajar dekat dalam kelas , daa .. kaki tidur mestilah . lagi" masa class akaun dengan BM. and ingat lagii pasal "ubat gatal" tu , HAHA . kelakarlah . hari tu aku asyik kena bahan jee . siapa lagii nak bergossip dengan aku . haih . aku paling suka post nii .


kelakar gila . kalau takde cikgu jee kita buat kerja masa lapang kita kankan . HAHA . kalau dalam bahasa comel sangat , buat masa mengumpul dosa . HAHA . (joke) . kalau waktu rehat ada kau untuk teman aku . hari" makan nasi lemak lah mee lah . dan hari" rasa aku ngantok dalam kelas . sebab tuu aku ada kau untuk kejutkan aku . tapii , lepas nii tak tahu lah . kau dah takde sebelah aku .

sakaii kan . yang tak menahan tuu mulut satu jee sudu sampai empat . HAHAHA :) lagii satu . siapa lagii yang nak jadi sumber air untuk aku . maklumlah aku kan rajin bawak air pergi sekolah . dan siapa lagii lah nak tolong bagikan jawapan disaat" akhir cikgu bertanya . mesti lepas nii takde orang datang belakang nak melawat aku kan , sebab kau takde , haih :( . takde lagii lah aku nak datang seremban sebab aku dah tak rapat dengan kau .

you know what , when i listen to katy perry songs "the one that got away " conferm teringat macam mana you tinggalkan me masa tuu . sama macam katak puru aku tinggalkan aku . lepas sorang" nak pergi tinggalkan aku . bila aku dapat tahu yang you kena masuk sekolah pedas tuu entah lah . tapii tiba" dapat shams . i dont know macam mana nasib aku lepas nii . haih , bila aku online , benda yang paling first aku tengok is siapa yang online . mana tahu kau online . HAHAHAAHA . and setiap kali aku online facebook mesti jadi stalker , HAHA . aku mesti nak stalk you punya page . hmm , so till then kboii . your my best buddy ever :)

the moment that we been together mentadbir asrama :)





with the name of me
ciks nu`iz






OLDER POST / NEWER POST